Page 2 of 8

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Mon Mar 26, 2012 5:16 pm
by jachuka
uff :D przynajmniej jeden kumaty :brawo:

zako wrote:Co do samego GW to nieważne jak bardzo tej gry ktoś nie lubi z założenia.
ja nic takiego nie powiedziałem i wcale nie twierdzę, że to WvWvW nie będzie zajebiste na maxa

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Mon Mar 26, 2012 5:24 pm
by Mylith
Rade, screeny można przyciąć nick'a zamazać bez jaj zrob te screeny ;-) wyśledzić fizycznie się tego nie da... jak masz problem to pomogę.

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Mon Mar 26, 2012 5:27 pm
by zako
Zrobie troszke nie fair jachu :D i zaquotuję twojego posta o idealnym MMO :D

jachuka wrote:...Świat gry musiałby być ogromny i jednocześnie mały, jednocześnie całkowicie otwarty i częściowo instancjonowany, być zaludniony po brzegi i świecić pustkami (jeśli ktoś ceni sobie ciszę i spokój). Więzić tych, którym to nie przeszkadza i dwać możliowość odkrywania tym którzy mają w sobie duszę eksplorera...
...Lokacje powinny być tworzone randomowo przez artystów-cyborgów, wszystko ozcywiście dynamicznie wedle życzenia graczy-devów....
... oraz żadnych ograniczeń co do wizualnej strony tworzenia postaci...
...O żadnej frakcyjności nie ma oczywiście mowy...
...Odnośnie rozwoju ludzika, to w tej sferze trzeba osiągnąć konsensus pomiędzy graczami-grinderami a graczami-casualami. Nie będę się rozpisywał, Zako dobrze to określił (trzech świeżych, gołych graczy, mających pojęcie o PVP powinno być w stanie pokonać high-endową postać)...
...Nieodłącznie w parze idzie craft – tutaj powinien być dopieszczony chyba jeszcze bardziej niż system progresu postaci, w końcu nie samym PVP człowiek żyje, Zako pisał już kilka ciekawych koncepcji w tym temacie,... setki tysięcy nieznanych recept i formuł które gracze muszą odkryć,...
...Samo PVP musiałbo przyprawiać o ciarki te pozytywne hehe, ...
...Sterowanie oczywiście WSADem...
...Wszytko musiałoby być oprawione wykórwiście przejrzystym i przystępnym interfejsem, który gracze mogliby w znacznym stopniu współtworzyć i zmieniać (przecież devsi są dla nich, słuchają się ich rad, uczestniczą w życiu na forum i wiele sensownych pomysłów graczy wprowadzają w życie)...


... jakbym czytał recenzję .... GW2 :D hehehehe

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Mon Mar 26, 2012 5:31 pm
by jachuka
:D :D
wcale nie twierdzę, że tak nie jest Zako (jest wiele innowacyjności w tym co zobaczymy w GW2)
generalnie tytuł zapowiada się miażdżąco, czepiłem się tylko braku tych wojen w wojnach (plis wytłumacz ktoś radeowi na tsie o co mi chodzi)
i popieram kwestię pokazania screenów

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Mon Mar 26, 2012 7:46 pm
by Rade
http://www.youtube.com/watch?v=iVNTMd3j ... ure=relmfu <---- jesli komus malo tu jest link do filmikow totalbiscuita (cynic brita ) z press bety z zeszlego miesiaca , goraco polecam .

Co do screenow maja one co kilka centymetrow znaki wodne o roznych fazach alfa tzn ze widac je po sciemnieniu i rozjasnieniu co kilka pixeli . Calkowicie uniemozliwia to ich usuniecie z obrazu .

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Mon Mar 26, 2012 10:10 pm
by fUrio
zako wrote: To gwoli pytania furia którego znów nikt nie zrozumiał. W L2 nie bylo mass pvp bez lagów. Mówiąc "mass" nie mam na myśli 2 party kontra 2 party tylko 100 vs 100. Ja przynajmiej takich siege nie pamiętam żeby się coś nie cięło.


No właśnie, od zrobienia interlude zaczela sie ta gra strasznie kisic. Ja mialem okazje na prehistorycznym kompie ogladac siege`e na teonie (jeszcze wtedy jak gralo tam tylko pare osob z nas), gdzie walczylo 200 na 200 jak nie wiecej bo wtedy tych sojuszy bylo mnogooo. Bylo to wlasnie chyba jedna kronike przed interlude, czyli c4. Smigalo to pieknie, szkoda ze wtedy dopiero tam sie pojawilem i kolega ze stopki mnie udupil:P
Mnie przynajmniej jesli cos jeszcze przyciagnie do mmorpg to wlasnie mozliwosc takich walk masowych, 40 na 40 to zaden fun.

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Mon Mar 26, 2012 10:38 pm
by Lylith
fUrio wrote:
zako wrote: To gwoli pytania furia którego znów nikt nie zrozumiał. W L2 nie bylo mass pvp bez lagów. Mówiąc "mass" nie mam na myśli 2 party kontra 2 party tylko 100 vs 100. Ja przynajmiej takich siege nie pamiętam żeby się coś nie cięło.


No właśnie, od zrobienia interlude zaczela sie ta gra strasznie kisic. Ja mialem okazje na prehistorycznym kompie ogladac siege`e na teonie (jeszcze wtedy jak gralo tam tylko pare osob z nas), gdzie walczylo 200 na 200 jak nie wiecej bo wtedy tych sojuszy bylo mnogooo. Bylo to wlasnie chyba jedna kronike przed interlude, czyli c4. Smigalo to pieknie, szkoda ze wtedy dopiero tam sie pojawilem i kolega ze stopki mnie udupil:P
Mnie przynajmniej jesli cos jeszcze przyciagnie do mmorpg to wlasnie mozliwosc takich walk masowych, 40 na 40 to zaden fun.


ty masz przecież lekarski zakaz się spinania i stresowania a co za tym idzie grania w takie właśnie gry !! a co do tego WvWvW w GW2 to nie może być 200 na 200, tylko dużo więcej na dużo więcej bo inaczej to nie jest walka między serverami tylko klanami

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Thu Mar 29, 2012 10:07 pm
by zako
Fajny filmik z zdobywania objectives na siege

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... TrsXsb0B4#!

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Thu Mar 29, 2012 10:40 pm
by Lylith
no offense ale jak narazie te filmy o world vs world, które się tu pojawiły to bardziej przypominają pve niż pvp. Strasznie dużo tu biegania, bicia npców czy niszczenia drzwi i budynków i ogólnie ogromnego chaosu niż samej walki między ludkami. Może to kwestia nagrywających, którzy skupili się właśnie na tych częściach zabawy i filmy nie oddają całości zbyt dobrze. Jak dla mnie z samych filmików ciekawsze wydają się ( pod względem pvp ) te z mniejszych battlegroundów.

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Thu Mar 29, 2012 11:03 pm
by zako
oczywiście masz rację :D większość z nich ma na razie nikłe pojęcie o tym co robic do czego sami sie przyznają oficjalnie :) Biegania bedzie dużo bo stanie w miejscu to: nieunikanie skilli, łatwy target itd. Co do małych BG to masz rację że łatwiej je ogarnąć . To samo było w Warhammerze. Ale większy adrenaline rush miałem mimo wszystko na dużych BG szczegolnie jak w garstkę broniliśmy keepu przed przeważającymi siłami. Co do bicia NPC to raczej wina tego że testerów masz 1 k a contentu do zobaczenia w pip w grze, a nie każdy akurat ma ochote na zabawe w pvp. Inaczej moim zdaniem bedzie już na otwartych serwerach gdy na takiej bitwie bedzie 200- 300 osób. Podpieram sie wciąż Warhammerem, ale tam było dokładnie takie samo pvp na małą i dużą skalę. I całkiem inaczej to wyglądało na mass pvp gdy ludzi było w pip. A chaos zawsze był i bedzie czy to w L2 czy w innych grach. Na szczęscie na mass pvp bedzie można robić Squady czyli wielkie grupy wojenne pod 1 dowództwem z dodatkowym czatem dla lidera Squadu to powinno pomóc uporządkować PVP na dużą skalę.

No i mam nadzieję ze jak nad glowa kogoś widzisz napis Blue Invader, Red Invader, Green Invader to nie myślisz że to NPC :D Taką nazwę maja wszyscy gracze z przeciwnego serwera.
Przypuśćmy że grasz na serwerze, który na danym siege ma kolor zielony to nad twoja głową wszyscy przeciwnicy widzą napis Green Invader. A ty u przeciwników widzisz Red i Blue Invader :) Ale to chyba było jasne. A jeżeli nie, to już wiesz :) Nicki postaci przeciwnej druzyny są tylko i wyłącznie widoczne na mini battlegroundach. W obrębie 1 serwera. Walki między serwerowe są takie jak opisałem wyżej :D


Pozdrawiam

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Fri Mar 30, 2012 11:35 am
by Rade
Lylith wrote:no offense ale jak narazie te filmy o world vs world, które się tu pojawiły to bardziej przypominają pve niż pvp. Strasznie dużo tu biegania, bicia npców czy niszczenia drzwi i budynków i ogólnie ogromnego chaosu niż samej walki między ludkami. Może to kwestia nagrywających, którzy skupili się właśnie na tych częściach zabawy i filmy nie oddają całości zbyt dobrze. Jak dla mnie z samych filmików ciekawsze wydają się ( pod względem pvp ) te z mniejszych battlegroundów.


Wez pod uwage to ze to tylko 2 dniowe beta eventy z ograniczona iloscia ludzi . Kazdy chcial zobaczyc jak najwiecej z gry wiec wiadomo ze ludzie nie beda caly czas siedziec w jednym miejscu ( czytaj battleground ) . Ja rowniez nie siedzialem non stop na sige . Co do mniejszych map to sie z toba zgodze ,filmiki z nich o niebo lepiej oddaja mechanike dzialania trybu pvp . Akcja tam jest szybka , bijesz sie praktycznie non stop na fajnie zrobionych mapach . Rozgrywka na nich przypomina troche gre w battlefileda czy modern warfere , jest nawet wyszukiwarka serverow przypominajaca te z fpsow :) .

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Tue Apr 03, 2012 8:13 pm
by zako
Wrzucam inny mniej chaotyczny filmik z Battlegroundu. Drugi od góry. Niestety nie ma go na YT

http://www.gamebreaker.tv/mmorpg/survey ... ars-2-wvw/

Ekonomia GW2

http://www.youtube.com/watch?v=Kx7o7CRo ... r_embedded

Build Builder. Ważne, można sprawdzić dokładnie jakie sa skile oraz Traity.

http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=pl

Pozdrawiam

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Wed Apr 04, 2012 12:00 pm
by Rade
Male przypomnienie . Oficjalny preorder rusza 10 kwietnia . Gre bedzie mozna zamawiac na tej stornie https://buy.guildwars2.com/ .Kazdy preorder (czy tez prepurchase ) uprawnia do gry na open becie ktora zacznie sie juz 13 kwietnia . Na tej becie nie bedzie juz obowiazywac zadne nda wiec spokojnie bedzie mozna robic filmy i screeny oraz umieszczac je w necie .

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Wed Apr 04, 2012 8:50 pm
by DABLA
Jeżeli komuś brakuje pvp podczas WvWvW to proponuje ten filmik :)

http://www.youtube.com/watch?v=3_K_eQX4Bus&feature=g-vrec&context=G2cb5d1aRVAAAAAAAAAQ

Re: Recenzja bety Guild Wars 2 .

PostPosted: Thu Apr 05, 2012 9:55 am
by Rade
Sprostowanie , do bety GW2 uprawnia tylko i wylacznie prepurchase na ich stornie https://buy.guildwars2.com/ , preordery nie maja dostepu do bety . Reszta bez zmian , prepurchase 10 kwietnia a pierwsza beta 13 .