Forsaken World

Wstąp, usiądź, porozmawiaj.

Moderator: zako

Forsaken World

Postby zako » Fri Jun 17, 2011 11:56 am

Od jakiegoś czasu gram w Forsaken World. Darmowa gra producenta Perfect World.
Polska strona o grze : http://forsakenworld.mmovault.pl/
Oryginalna strona: http://fw.perfectworld.com/
Download: http://fw.perfectworld.com/download
Zakładanie konta: https://register.perfectworld.com/register

A tak w ogóle zapraszam wszystkich na TSa:
rs9.teamspeak.pl:1180 (bez hasła)


Nicki w grze i profesje (pisząc do kogoś PMa ważne są duze litery):
Tramiel - Protector - Kornblumenblau - Lider klanu
zako - Bard - Mozzi
Karioka - Priest - Karioka
oG - Marksman - oGilin
Rade - Mage - Ingora
szujka - Vampir albo mage - szuja
Fausta - chyba Bard - Faramnc
brat Fausty - Protector - GreenForce
jachu - marksman - jachuka
deva (Grek) - Priest - Devamoni
Mylith - Vampire - MylithOne
Prumson - Assassin - Proomi
Seadaz - Vampire - Seadaz
Dabla - Assassin - Yoruich
Lylus - Vampire - Omeko


w Klanie NightShift założonym przez Tramiela (Kornblumenblau) jest jeszcze pare innych postaci ale z glowy nie pamiętam :D

Opis Gry:
Gra bardzo podobna do Lineage 2 z tym że posiada szereg ulepszeń które dedług mnie warte sa wspomnienia:
- Free PVP od 30 lewelu - czyli po 2-3 dniach gry.
- Interfejs bardziej rozbudowany od AIONA - wszelkie informacje w grze.
- System tworzenia party jak w Aionie a więc idealnie
- Gra posiada własne WIKI
- tracking questów
- sprzet bardzo rozbudowany.
- bardzo dobrze ustawiony i zbalansowany system PVP poprzez system Soul PK który opiszę poniżej.
- duzo Instancji
- szybkie lewelowanie
- Party nagradzane jest za branie low leweli.
- duże bitwy.
- gra bez frakcji
- darmowa rozgrywka
- dość dużo ludzi
- polecam serwer EU - PVP Naya
- warto spróbowac i samemu zobaczyć.
- open world i arena pvp
- gra nowa z 2011 roku
- posiada sklepik ale wszystko co jest w sklepiku można zdobyć w grze.

Jak ktoś sie nudzi to bez wydawania kasy może pograć w fajna gierkę :)

Poniżej troszkę bardziej rozbudowany opis gry:

•5 RAS (Stoneman, Elf, Dwarf, Human, Kindred), każda z własną historią, odrębnymi terenami startowymi oraz specjalnymi skillami rasowymi
•8 KLAS, w tym 5 tradycyjnych (Warrior, Protector, Assassin, Mage, Priest) oraz 3 oryginalne (Marksman, Vampire, Bard)
•14 PROFESJI, z czego większość prezentująca nowatorskie podejście (Socialite - Dusza Towarzystwa, Adventurer - Poszukiwacz Przygód, Merchant - Handlarz, Collector - Kolekcjoner, Arcanist - Adept Wiedzy Tajemnej, Botanist - Botanik, Astrologist - Astrolog, Armorsmith - Płatnerz, Bladesmith - Kowal, Tamer - Poskramiacz, Alchemist - Alchemik)
•Zaawansowana Sztuczna Inteligencja mobów, przy projektowaniu której pomagało 2 ekspertów behawioralnych z Princeton University
•System SKILLI XP, potężnych czarów masowego rażenia w PvE, które można zdobywać i ulepszać poprzez serie questów
•SPIRIT PET SYSTEM, umożliwiający schwytanie każdego potwora w grze, gdy po jego śmierci pojawi się duchowa kopia; im mob potężniejszy, tym więcej wysiłku trzeba włożyć, by go oswoić
•PETY posiadające dopracowaną Sztuczną Inteligencję, własne emocje (szczęśliwy, smutny, zły i inne) oraz wiele możliwości interakcji z właścicielem (pocieszanie, zachęcanie, nagradzanie, karanie, itd)
•MOUNTY, czyli wierzchowce, bestie i maszyny, na których postacie będą przemieszczać się szybciej, dostępne wesje podstawowe i elitarne, a także mounty rasowe i unikatowe
•Wiele innowacyjnych typów INSTANCJI, jak np przygoda; mini-gra; aktywność niewymagająca zabijania mobów, testująca zgranie drużyny i refleks; tor przeszkód; klasyczna; fale mobów, itd. Każdy typ oferuje cenne nagrody oraz posiada fabułę.
•ACHIEVEMENT SYSTEM, czyli zdobywanie osiągnięć i nagród za nie
•Różnorakie RANKINGI
•GOD SYSTEM, w którym 10 najlepszych graczy na serwerze zostaje "bogami" i otrzymują oni dodatkowe umiejętności, bonusy i nagrody z tym związane
•Rozbudowany system GILDII, w którym granie zespołowe będzie nagradzane, a siła gildii będzie wpływać na poszczególnych jej członków
•Możliwość zdobycia przez Gildie LATAJĄCYCH FORTEC, czyli baz które są obiektami fizycznie istniejącymi w świecie gry, a nie wirtualnie wydzieloną przestrzenią. Fortece można będzie ulepszyć, rozbudować i czerpać z nich korzyści, czyli np mieć dostęp do handlarzy z ekskluzywnymi przedmiotami/ mountami
•AERIAL PVP, czyli podniebne walki latających fortec, castle siege w przestworzach
•System pojedynków SOUL PK, który wymuszał będzie taktykę i dynamikę walki - koniec z nudnym staniem w PvP naprzeciwko siebie i klikaniem po kolei na skille
•System HOROSKOPU, dzięki któremu nasza postać będzie mieć datę urodzenia oraz znak zodiaku i będzie mogła stać się silniejsza, w zależności od układu gwiazd na nieboskłonie lub korzystając z pomocy Astrologa
•Liczne TYTUŁY do zdobycia
•System REPUTACJI, którą będziemy zdobywać w danej Frakcji i czerpać z tego tytułu profity
•Wiele WORLD BOSSÓW, z których każdy kolejny ma kilka poziomów więcej, więc przez całą grę znajdziemy dla swej drużyny godnego przeciwnika
•Kilka LEGENDARNYCH BESTII, z którymi Wasz raid może próbować sił w endgame
•Elitarne SETY, czyli zestawy zbroi posiadające dodatkowe bonusy
•Możliwość ULEPSZANIA SPRZĘTU na różne sposoby (zaklinanie, wzmacnianie, umieszczanie klejnotów z konkretnymi efektami)
•Rzadka BROŃ, którą można rozwijać i obserwować jak zmienia wygląd wraz z zyskiwaniem kolejnych stopni mocy
•Szczegółowe modele broni i zbroi
•Pięknie wyglądające nie tylko krajobrazy, ale także bogato zdobione i gustownie umeblowane wnętrza budynków
•Rozbudowane i różnorodne lokacje, nawiązujące swym wyglądem do wielu kultur świata
•Możliwość poruszania się po tym rozległym świecie przez TELEPORTACJĘ jeśli wpierw dotrzemy do odpowiedniego kamienia teleportacji lub skorzystamy z pomocy NPC-a
•Styl rozgrywki opracowany tak, by zadowolić zarówno graczy azjatyckich jak i zachodnich (nas)
•SERVER PROGRESSION, czyli wspólny wysiłek wszystkich graczy na serwerze, który skutkuje automatycznym odblokowywaniem się nowych funkcji gry wraz z rozwojem całego serwera
•Wpływ na kształt wirtualnego świata przez questy i podejmowanie istotnych decyzji

System Soul PK:
W Forsaken World został wprowadzony całkiem nowy system pojedynków nazwany Systemem Wchłaniania Dusz (Soul Absorption System) lub w skrócie Soul PK. Aby z niego skorzystać, trzeba będzie aktywować skill "Wrath Awaken" (Przebudzenie Gniewu) otrzymywany automatycznie na 30 levelu. Jeśli z niego nie skorzystamy, to nasza postać będzie zadawać bardzo mizerne obrażenia - tylko 20% swoich możliwości. Tuż po aktywowaniu "Wrath Awaken" otrzymamy bonus +30% do ataku, a więc na początku pojedynku będziemy zadawać obrażenia na 50% naszych możliwości. Maksymalny bonus wynosi 80%, więc obrażenia mogą wzrosnąć w efekcie do 100%. Korzystanie z "Wrath Awaken" to jedyna możliwość, by atakować z pełnią mocy walcząc z innymi graczami. "Wrath Awaken" daje nam również +10% bonusu do obrony i wartość ta jest stała.Skill "Wrath Awaken" działa na zasadzie włączony-wyłączony (toggle). Kiedy go aktywujemy, można powiedzieć że nasza postać wykryje słabe punkty przeciwnika i przy trafieniu będzie szansa, że oderwą się od niego okruchy duszy. Przeciwnik może swoje fragmenty duszy zebrać ponownie i powiększyć swój bonus do obrażeń. Działa to także w drugą stronę - przeciwnik z włączonym "Wrath Awaken" uderzając nas może oderwać od naszej postaci okruchy duszy. My z kolei też możemy się wzmocnić zbierając z powrotem nasze cząstki. Fragmenty duszy będą rozrzucane na pewnym obszarze losowo, co wymusi konieczność poruszania się w trakcie walki i urozmaici pojedynki wprowadzając elementy taktyki. Okruchy dusz przyjmują postać świetlistych złotych i czerwonych kul. Złote kule należą do nas i te możemy zbierać, by powiększyć swoje obrażenia. Czerwone kule należą do przeciwnika. Własne cząstki duszy wchłaniamy automatycznie, gdy podbiegniemy w ich pobliże. Fragmenty dusz są zabezpieczone przed przeciwnikiem przez 30 sekund. Jeśli ich nie zbierzemy w tym czasie, to wtedy każdy będzie mógł je zgarnąć. Nad głową postaci będzie widoczny pasek Soul Bar wskazujący na aktualny stan duszy i bonus do obrażeń. Im bardziej zapełniony, tym lepiej. Gdy zbierzemy odpowiednią ilość cząstek duszy i gdy pasek się zapełni, to nasza postać przejdzie w status Soul Berserker. Spowoduje to zadawanie maksymalnych obrażeń oraz będzie mieć wpływ na nasz ekwipunek. Aktywują się w nim dodatkowe efekty oraz spowoduje to jego "przebudzenie", czyli nasza broń i zbroja zaczną emitować przepiękną poświatę i błyszczeć. Im więcej teraz będziemy zbierać dusz, tym nasza postać będzie jaśnieć coraz bardziej. Nie jest łatwo zapełnić Soul Bar. Jeśli gracz nie będzie ciągle zbierać cząstek duszy, to ich pozom będzie niestety spadać. Gdy dojdzie do zera, nasza postać wyjdzie ze stanu "Soul Awakening" i będzie zadawać te same minimalne obrażenia co normalnie. Innymi słowy - przeciwnik będzie mógł nas pokonać z łatwością. Oczywiście status Berserker będzie wyczerpywać szybciej poziom dusz. Aby jak najdłużej być pod jego dobroczynnym wpływem, trzeba będzie teraz jeszcze żwawiej się poruszać i cały czas gromadzić fragmenty dusz. Staremu systemowi PvP/ PK, gdzie stoimy na przeciwko siebie i wciskamy po kolei cyferki, możemy powiedzieć "papa". Teraz trzeba będzie się orientować w sytuacji na bieżąco i działać zgodnie z tym co się w danej chwili dzieje. Nowy system oznacza też mniejszy nacisk na ekwipunek. Chociaż, nasz sprzęt będzie mieć możliwość posiadania jednego z dwóch nowych efektów: "soul drop rate" (częstość wypadania dusz) oraz "soul drop resist rate" (odporność przed częstym wypadaniem dusz). Fani PvP mogą się chcieć nimi zainteresować. W każdym razie i tak trzeba będzie wykazać się zręcznością, refleksem i taktyką - nie wystarczą same skille i ekwipunek. Trzeba będzie także umiejętnie uchwycić równowagę, by móc przeznaczyć właściwą ilość czasu na atak wroga oraz na gromadzenie okruchów dusz i utrzymywanie jak najwyższego ich poziomu.


Pare screenów:
http://www.google.pl/search?q=forsaken+ ... CBUQ_AUoAQ

Video:
http://www.youtube.com/results?q=forsak ... b=i1&gl=PL

Video PVP:
http://www.youtube.com/results?search_q ... d+pvp&aq=f
Aktualnie Path Of Exile. Nick w grze LittleArc.

Czasem w Secret World nick Ketonal.
Jeszcze rzadziej w GW2 nick Ketonal.
User avatar
zako
Almighty
Almighty
 
Posts: 1002
Joined: Sun Mar 13, 2005 8:35 pm
Location: Dwarven Village but some asholle has destroyed my Home village.
Main class: gracz
Subclass: crafter

Re: Forsaken World

Postby jachuka » Fri Jun 17, 2011 5:11 pm

ściągam i obadam....

zasadnicze pytanie :P czemu do cholery strzelcami mogą zostać jedynie brzydkie, grube, niskie, śmierdzące, pierdzące, bekające, mieszkające w skałach krasnoludy??? ;)

choć klasa grajka jak dla elfa... hmmm innowacyjne podejście, zaciekawiło mnie...
010920121700CET
User avatar
jachuka
Little Antharas
Little Antharas
 
Posts: 896
Joined: Tue Feb 28, 2006 10:20 pm
Location: KnZ
Main class: skirmisher

Re: Forsaken World

Postby seadaz » Fri Jun 17, 2011 5:34 pm

nożesz brzmi zajebiscie ciekawie... kurna skad czas teraz na to wziasc :/ ale na bank sproboje. Jakie wymagania? smignie mi na lapku i5 z 2gb i nędzną karta?
ASSIST SEADAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seadaz
Ruin Zombie
Ruin Zombie
 
Posts: 90
Joined: Sun Mar 13, 2005 8:38 pm
Location: Lodz/Wroclove

Re: Forsaken World

Postby zako » Fri Jun 17, 2011 8:44 pm

jachuka wrote:ściągam i obadam....

zasadnicze pytanie :P czemu do cholery strzelcami mogą zostać jedynie brzydkie, grube, niskie, śmierdzące, pierdzące, bekające, mieszkające w skałach krasnoludy??? ;)

choć klasa grajka jak dla elfa... hmmm innowacyjne podejście, zaciekawiło mnie...

Dlatego po raz pierwszy gram Bardem . Zajebiscie sie gra. Każdy skill bijący moby pojawia się jako nuta na pięciolini. Co ciekawe różne kombinacje nut daja buffki na minute dla całego party . Alwe nie ma ich w grze opisanych. Czyli trzeba się nauczyc jaki skill daje jaka nutę a jaka kombinacja nut jakiego buffka :D


System Requirements Windows® XP, Windows 2000, Windows Vista, or Windows 7
CPU Intel® Pentium® 4 at 1GHz, (Mid to High Range Dual-Core 2.5GHz CPU or better recommended.)
RAM 1GB of RAM (2GB or more recommended for XP, 3GB or more for Windows Vista and Windows 7)
Hard Disk 8GB of Hard Drive Space or more (16GB or more preferred)
Graphic Display 3D video chipset with support for Shader Model 2.0 or better. nVIDIA GeForce 6200 with 256MB RAM (nVIDIA GeForce 9800GT with 1GB RAM or better recommended) or AMD/ATI Radeon 9550 with 256MB RAM (AMD/ATI RADEON HD 3850 with 1GB RAM or better recommended)
Sound Drivers DirectX 9.0c compatible sound chip or onboard audio capability with the latest sound drivers
Network Broadband Internet connection
Aktualnie Path Of Exile. Nick w grze LittleArc.

Czasem w Secret World nick Ketonal.
Jeszcze rzadziej w GW2 nick Ketonal.
User avatar
zako
Almighty
Almighty
 
Posts: 1002
Joined: Sun Mar 13, 2005 8:35 pm
Location: Dwarven Village but some asholle has destroyed my Home village.
Main class: gracz
Subclass: crafter

Re: Forsaken World

Postby raissa » Mon Jun 20, 2011 6:41 am

hej, gramy w to z Esim od wczoraj :D jestem zachwycona, to jest lepsze od L2 i za darmo :shock:
raissa
Elpy
Elpy
 
Posts: 37
Joined: Mon Feb 18, 2008 11:34 am

Re: Forsaken World

Postby Fausta » Mon Jun 20, 2011 11:00 am

Muszę przyznać, że opcja auto-roota dla questów i NPC-ów bardzo mi się podoba. Do tego stopnia, że jak człowiek ma quest bez trackingu to głupieje:D Questy też fajne, padłam ze śmiechu jak zamieniliśmy się w myszki.
Jak na razie bard lv 25, czekamy z devą aż Romek zdecyduje czym ma grać. Btw zako wiesz jaki jest max lv w tej grze? 70?
Set the world on fire
I'll do anything to get what I want
Aim even higher
I'll do anything to be the one
User avatar
Fausta
Doom Knight
Doom Knight
 
Posts: 185
Joined: Fri Dec 23, 2005 10:23 pm
Location: Warszawa
Main class: Cardinal
Subclass: Soultaker/PW

Re: Forsaken World

Postby zako » Mon Jun 20, 2011 12:33 pm

dokładnie 70 :)
Aktualnie Path Of Exile. Nick w grze LittleArc.

Czasem w Secret World nick Ketonal.
Jeszcze rzadziej w GW2 nick Ketonal.
User avatar
zako
Almighty
Almighty
 
Posts: 1002
Joined: Sun Mar 13, 2005 8:35 pm
Location: Dwarven Village but some asholle has destroyed my Home village.
Main class: gracz
Subclass: crafter

Re: Forsaken World

Postby Rade » Mon Jun 20, 2011 2:08 pm

LvL 34 kindred mage nick Ingora :S server Nyos (jedyny euro pvp)
User avatar
Rade
Little Antharas
Little Antharas
 
Posts: 755
Joined: Mon Mar 14, 2005 11:35 pm
Location: Gdynia

Re: Forsaken World

Postby jachuka » Mon Jun 20, 2011 2:14 pm

ja dziś będę instalował, ale zacznę grać pewnie dopiero w sobotę - raczej kindred-vampir
010920121700CET
User avatar
jachuka
Little Antharas
Little Antharas
 
Posts: 896
Joined: Tue Feb 28, 2006 10:20 pm
Location: KnZ
Main class: skirmisher

Re: Forsaken World

Postby zako » Mon Jun 20, 2011 2:17 pm

jachuka wrote:ja dziś będę instalował, ale zacznę grać pewnie dopiero w sobotę - raczej kindred-vampir

Instalka jest z sprzed ostatniego Patcha więc chwile sie patchuje jeszcze.
Aktualnie Path Of Exile. Nick w grze LittleArc.

Czasem w Secret World nick Ketonal.
Jeszcze rzadziej w GW2 nick Ketonal.
User avatar
zako
Almighty
Almighty
 
Posts: 1002
Joined: Sun Mar 13, 2005 8:35 pm
Location: Dwarven Village but some asholle has destroyed my Home village.
Main class: gracz
Subclass: crafter

Re: Forsaken World

Postby jachuka » Mon Jun 20, 2011 2:26 pm

jak ściąga patcha tak szybko jak instalkę to będzie moment
zagrałbym z chęcią bardem ale może ich być zbyt dużo hehe
010920121700CET
User avatar
jachuka
Little Antharas
Little Antharas
 
Posts: 896
Joined: Tue Feb 28, 2006 10:20 pm
Location: KnZ
Main class: skirmisher

Re: Forsaken World

Postby Fausta » Mon Jun 20, 2011 3:15 pm

Jacyś chętni na instancję na nyos dziś w godzinach wieczornych tzn ok 21 ? Chcieliśmy zobaczyć jak to wygląda, a wolimy normalne party od randomowego.
Set the world on fire
I'll do anything to get what I want
Aim even higher
I'll do anything to be the one
User avatar
Fausta
Doom Knight
Doom Knight
 
Posts: 185
Joined: Fri Dec 23, 2005 10:23 pm
Location: Warszawa
Main class: Cardinal
Subclass: Soultaker/PW

Re: Forsaken World

Postby DABLA » Mon Jun 20, 2011 3:45 pm

Powrzucajcie coś relacji, opinii, screenów z tego forsakena. Jak wrócę w czwartek to obadam. Może przerzucę się z sun'a
Image
DABLA
Pytan
Pytan
 
Posts: 407
Joined: Sun Mar 13, 2005 8:33 pm

Re: Forsaken World

Postby jachuka » Mon Jun 20, 2011 3:55 pm

hmmm, marksman tez się po opisie fajnie prezentuje... tylko te dorfy paskudne ehhh

@dabla
link
010920121700CET
User avatar
jachuka
Little Antharas
Little Antharas
 
Posts: 896
Joined: Tue Feb 28, 2006 10:20 pm
Location: KnZ
Main class: skirmisher

Re: Forsaken World

Postby fUrio » Mon Jun 20, 2011 10:21 pm

Fausta wrote:Jacyś chętni na instancję na nyos dziś w godzinach wieczornych tzn ok 21 ? Chcieliśmy zobaczyć jak to wygląda, a wolimy normalne party od randomowego.


to proponuje nicki wpisywać ;p
oG
Image
User avatar
fUrio
Pytan
Pytan
 
Posts: 486
Joined: Sun Mar 13, 2005 8:30 pm
Location: Lublin

Next

Return to Tawerna / Tavern

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron