Page 7 of 11

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 6:30 pm
by Mylith
Kłamczuch :cry:

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 6:32 pm
by jachuka
Mylith wrote:Kłamczuch :cry:

:dance: wygrałem :P

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 6:39 pm
by YourWish
jachuka wrote: (w przeciwieństwie do jawnych ataków pewnego padalca ghmm iziego ghmm na uber pr0 koks tytuł jakim jest bezsprzecznie DFO !!!!!! GIŃŃŃŃŃ ZUOOOOOOOO !!!!!)



Intento entender pero no entiendo ni una J si usted puede explicar me esa frase ^^^^ TOMA YA ^^^^^
Y, por supuesto es mi culpa que el foro revivió.. Como siempre mi culpa... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :dance: :dance: :dance:

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 6:42 pm
by jachuka
mi musisz przetłumaczyć z "waszego" na polski hehe

ps. zalogowałem się :D i już widzę że jakiś bękart zajął mi nicka, damn pierwszy raz mi się to zdarzyło

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 6:55 pm
by YourWish
PM in game YourWish jak już będziesz ... ^^^^ pomożemy z dabla w questach .... ^^^^

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 9:12 pm
by zako
YourWish wrote:Ale tu nikt się nie kłóci każdy tylko napisał swoje poglądy i spostrzeżenia..

Prawda Zako ;)

I oczywiście nie ma gry perfekcyjnej i chyba nie będzie ja tylko chciałem pograć jakiś czas ze stara paczka i nic więcej...
Czytając ze jakaś reaktywacja czy coś podałem pomysł który wydawał mi się właściwy na ten czas, (zanim się nie ustali czegoś w co warto wejść na dłuższy okres) taka rozgrzewka dla nas :)
Myślałem ze będziemy mieli tu przez 2-3 tygodnie fajna zabawę i nic więcej bez żadnych tam jakiś większych komplikacji i zaangażowania się w ta grę. :boohoo:

SUN gra tymczasowa <<<< nic więcej nie chciałem i nie oczekiwałem... Żeby było jasne NIE :P


I masz całkowitą rację, ani słowa nie napisałem że SUN jest beeeee. Znam Webzena dobrze i wiem że przynajmiej oni próbują walczyc tak jak moga ze "złymdotykiem". Chwali Ci się że chcesz pograć razem z nami staruchami :D Ja po prostu gram w fajną grę i na razie nie chce mi sie zmieniać :) Ale popieram inicjatywę :D . Jedyne co mnie wzburzyło, to stwierdzenie że gdzies nie ma botów :D Ja po prostu w cuda nie wierze. Jak jest gra płatna to masz powerleweling, gold, konta i boty . Jak jest bezpłatna ze sklepikiem , to masz gold, sprzęt , speedhacki, teleporthacki. Jak jest gra z celownikiem zamiast targetu to masz Aimhacki. Zawsze coś jest na rzeczy. SUN jest grą ciekawą, ze stażem . Błędy wyciupane, postacie zbalansowane, Nie ma chorób wieku dziecięcego. Ustabilizowany handel, stała baza graczy. To są ogromne plusy, dlatego można ją nazwac nie tylko grą tymczasowa ale i na dłużej. Ja sam mam przez te lata bardzo wybredny smak co do gier. Powinna byc jak najbardziej aktywna. Zero statycznych questów, zero zadan typu stoi se gość spokojnie w mieście i mówi ci że jego rodzinę mordują ogry i że chata się pali. Lecisz na spota a tam jego rodzinka spokojnie wałęsa sie po dworze a rodzinka ogrów wącha kwiatki na polu. Oj te złe ogry jak smią deptac kwiatki itd. To dla mnie juz przeszłość, Questy aktywne, najlepiej gra bez leweli albo do maxa zminimalizowana ilośc leweli. Najlepiej jakby 3 graczy początkujących mogło dac rade wymaksowanej postaci. Może być full loot z ludzi ale nie musi. na przykład random loot z ludzi. O mobach nie pisze bo moby to ma byc dodatek. Przeszkadzajka a nie główny temat zabawy. Craft - to cos bardzo ważnego. Craft powinien mieć 2 komplety statystyk. Ja to nazywam statystyki nad i pod kreską. Podam to na przykładzie Bow of Peril. W L2 każdy łuk był taki sam a więc kupa , dupa szuwarek. Na cholere sie wczuwac w zawód kowala, zero szacunku od ludzi , nie masz swoich znaków wodnych na sprzęcie. A powinno byc tak że każdy twój BoP powinien byc ciut lepszy od poprzedniego. Statystyki nad kreską powinny być takie same, ale pod kreską im więcej ich zrobisz tym lepsze. Każdy łuk opatrzony twoim nickiem. Wymaksowanie lewelu kowalstwa tak aby twój łuk byl poszukiwanym itemem powinno byc dla najcierpliwszych. Powiedzmy minimum 1000 sztuk scraftowanych aby dany łuk był towarem najwyższej klasy. Takie katana wśród łuków. Oczywiście to uproszczona forma tego co uważam ze powinno byc w crafcie. Ale nie chce wam mieszac w głowach :D
Sorka za textWall
Pozdrowionka :)

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 9:28 pm
by YourWish
Zako może będziesz się śmiał z mojej głupoty.
Ale co do kraftu w LI2 ja jak zaczynałem grac to własnie myślałem ze to tak jest i ci co robią krafty nawet mogą dać nazwę itemu... ^^^^^^^^
Naprawdę tak myślałem .....

IMBECYL ^^^^ :mrgreen:

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Wed Apr 20, 2011 1:57 pm
by zako
TERA - zajebiste gang party IX Kohorty na Koreanskim OBT - http://www.youtube.com/watch?v=wkDxGfXK ... r_embedded

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Wed Apr 20, 2011 8:19 pm
by Mylith
zako wrote:TERA - zajebiste gang party IX Kohorty na Koreanskim OBT - http://www.youtube.com/watch?v=wkDxGfXK ... r_embedded

Nie wiem jak reszta ale ja się jaram ;) ale wstęp powala... gildia dojrzałych graczy lol

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Thu Apr 21, 2011 10:25 am
by zako
Mylith wrote:
zako wrote:TERA - zajebiste gang party IX Kohorty na Koreanskim OBT - http://www.youtube.com/watch?v=wkDxGfXK ... r_embedded

Nie wiem jak reszta ale ja się jaram ;) ale wstęp powala... gildia dojrzałych graczy lol


No to gang party zajebiste. Chłopaki dawali radę. Obejżałem ich wszystkie filmiki PVP prócz fimów PVE bo wiecie jak zajmujące jest oglądanie nawalania jakiegos Bossa. Mam nadzieje że zmienią tylko aktualny system PK który jest w grze, na coś bardziej europejsko amerykańskiego. W tej chwili żeby kogos zaatakowac musisz zaznaczyć gościa krzyżykiem i wcisnąć przycisk PK w interfejsie . Daje mu to 5 sekund na przygotowanie . po 5 sekundach możesz go nawalać. Klikając kogoś w party automatycznie zatwierdzasz całe party do bicia. Dostaja info ze za 5 sekund ktos ich zaatakuje itd. Ma to wyeliminować ciche wchodzenie klas DPS komus na plecy i zadanie najmocniejszych skilli zanim ktos sie zorientuje . Ponoć po to aby walka była bardziej wyrównana. Bullshit. Walka zawsze jest niesprawiedliwa. Ponoc maja to zmienić bo euro/amerykanie juz ostro sie burzą na taki carebear system. Co ciekawe ten system ma występowac na serwerach PVP. natomiast na serwerach PVE walka między graczami dostepna będzie tylko w wyznaczonych miejscach (battleground /siege). jak dla mnie to w rachube wchodzi tylko serwer PVP. A co do wstępów ich filmów : Nobody is perfect.


Hello my name is Nobody.

Zako

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Thu Apr 21, 2011 4:51 pm
by Mylith
zako wrote:
Mylith wrote:
zako wrote:TERA - zajebiste gang party IX Kohorty na Koreanskim OBT - http://www.youtube.com/watch?v=wkDxGfXK ... r_embedded

Nie wiem jak reszta ale ja się jaram ;) ale wstęp powala... gildia dojrzałych graczy lol


No to gang party zajebiste. Chłopaki dawali radę. Obejżałem ich wszystkie filmiki PVP prócz fimów PVE bo wiecie jak zajmujące jest oglądanie nawalania jakiegos Bossa. Mam nadzieje że zmienią tylko aktualny system PK który jest w grze, na coś bardziej europejsko amerykańskiego. W tej chwili żeby kogos zaatakowac musisz zaznaczyć gościa krzyżykiem i wcisnąć przycisk PK w interfejsie . Daje mu to 5 sekund na przygotowanie . po 5 sekundach możesz go nawalać. Klikając kogoś w party automatycznie zatwierdzasz całe party do bicia. Dostaja info ze za 5 sekund ktos ich zaatakuje itd. Ma to wyeliminować ciche wchodzenie klas DPS komus na plecy i zadanie najmocniejszych skilli zanim ktos sie zorientuje . Ponoć po to aby walka była bardziej wyrównana. Bullshit. Walka zawsze jest niesprawiedliwa. Ponoc maja to zmienić bo euro/amerykanie juz ostro sie burzą na taki carebear system. Co ciekawe ten system ma występowac na serwerach PVP. natomiast na serwerach PVE walka między graczami dostepna będzie tylko w wyznaczonych miejscach (battleground /siege). jak dla mnie to w rachube wchodzi tylko serwer PVP. A co do wstępów ich filmów : Nobody is perfect.

Wszelkie zasadzki trochę tracą sens, chociaż z drugiej strony strony jeśli by zmniejszyli by ten czas do 1-2 sekund to miało by sens, bo wydłużało by PVP trochę a z 3 strony ginie fun z zaskakiwania i gangowania ludzi kiedy się tego najmniej spodziewają. Czas pokaże nie mniej jednak ja już jestem łasy na to ;) jak będzie ekipa na TERE to na pewno dołączę... tylko kupię GFX nowy ;) Swoja drogą ciekawe jak wymagania sprzętowe i jak to się przekłada na walkę z dużą ilością jednostek.

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Fri Apr 22, 2011 9:28 am
by zako
Co do wymagań sprzętowych:
to czytałem troszke topiców na http://teraonline.info.pl/teraforum . Oglednie powiem tak: gracze z 3-4 letnimi kompami grali na mid detalach bez laga. Silnik jest podobno bardzo dopracowany. Wszystkie bliskie elementy są generowane jako 3D wszystkie odległe jako 2D. Ale z wypowiedzi paru osób wynikało ze największe problemy mieli z doczytami tekstur. Co oznacza jak w L2 że trzeba miec dobre dyski. Naprawdę dobre.
Co do PVP:
tak jak się spodziewałem gra wymaga jeszcze dopracowania pod tym względem. W moich rozważaniach będę mówil tylko o serwerach PVP. Aktualnie World PVP jest taki jak opisałem wcześniej. Zaznaczasz gościa i wciskasz przycisk w interfejsie. Jak ty i on jesteście sami bez party to masz Duell. Jak ty jesteś sam a on w Party to sami wiecie :P , jak ty jestes w Party a on sam to ma przejebane. Jak oboje jesteście w party to macie party vs party. System prosty. Oczywiście w trakcie waszej walki kolejne osoby mogą was klikać i się dołączać. Co do bardziej zorganizowanych walk to są odpowiedniki Warhamerowskich scenariuszy. Czyli w Interfejsie jest przycisk którym zapisujecie sie na Scenariusz jako party lub single. Scenariusze są 10 na 10. Party ma 5 osób. Zrobiono to specjalnie aby zminimalizować tworzenie specjalnych grup które zdobywałyby max punktów za wygrany scenariusz. Wiadomo że jak Premade wlazłoby na scenariusz to żaden Pug bez venta nie da rady. Powiedzmy że wchodzisz jako party to zamykasz tylko 5 slotów. System dolosowywuje ci kolejne 5 osób. W obecnym systemie nie istnieje żaden system polityczny, przez co nie istnieje żaden Siege. Według danych które odnalazłem to był jeden z powodów dużego odejścia koreańczyków od gry. Na szczęście jest to pierwszy i jedyny MMO tego producenta i nie mogą sobie pozwolić na upadek jak na przykład NC z Aionem. To widac po ilości update jakie szykują. W tym roku juz byl ogromny update w Korei a szykuje sie kolejnych 4. Jako że maja dość mocno rozbudowany system PVE i system Questów oraz w pierwszym patchu poprawiali działanie Auction House oraz private shopów poprawiali również aspekty związane z sprzętem, kolorowanie sprzętu, insygnia klanowe, enchantowanie, ulepszanie , podbijanie ststystyk, kraftowanie. W kolejnych patchach dodawać będą kraft potionów (aktualnie kupowane w sklepie) , PVP dużego formatu, wojny klanowe, system polityczny, claiming królestw. Co za soba pociągnie siege (maja byc instancjonowane FFA - podobno). Skończyła sie akurat kolejna runda Closed Beta w Europie, co oznacza że albo bedzie kolejna CBT albo w końcu OBT. Nie liczę na wydanie gry w Europie na wakacje, za dużo ludzi poza domami, prędziej środek września. Miejmy nadzieję że do tego czasu wprowadzą w Korei 1 lub 2 patche z zapowiedzianych czterech. Co dawałoby szansę na to że nie wystartujemy z jakąś "gorszą wersją". A zapomniałbym: bedzie wprowadzony jeszcze w serwerach PVP od czasu do czasu event pod tytułem server invasion :P. Czyli bedzie można skoczyć z jednego serwa na inny skopac komus tyłki.

Pozdrawiam

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Fri Apr 22, 2011 10:14 am
by Fausta
Z tego, co zostało przetłumaczone przez członków SH, to developerzy ostrzegają, że gra nie pociągnie więcej niż 15x15, czyli żadnego siege ani mass pvp nie będzie. Ale może to i lepiej, ponieważ ludzie się skarżą, że na battlegroundach są niesamowite lagi na doczytach.

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Fri Apr 22, 2011 11:49 am
by zako
No to sami widzicie :) samo pvp jest przednie ale brak mass pvp troche zabija wsio. Obaczymy. ja w każdym razie jak będzie open beta sprawdze na 100%
jednak grafika nie zawsze idzie w parze z optymalizacją. Na szczęście w Warhamerze nie mam tych problemów :) na ostatnim siege przedwczoraj 200 vs 200 i zero laga.

Re: jakas reaktywacja ?

PostPosted: Fri Apr 22, 2011 11:54 am
by Tatsumi
jak nie będzie mass pvp nie ma co się zabierać za grę, strasznie jestem zajarany TERA ale jak informacje dotyczące mass pvp się potwierdza to będzie wiało nudą